nystart

Jag antar att det har hänt en del sen jag skrev sist. Mycket har ändrats, eller faktiskt vänts upp-och-ner. Den största förändringen är nog att jag, efter ett femårigt förhållande med den jag trodde var mannen i mitt liv, nu är ensam. Ensam, och på väg att flytta ifrån det som jag kallar mitt hem. Det som jag gjort till mitt. Det som jag älskar och trivs så oerhört bra i. Och även om det säkerligen är ungefär 100 steg bakåt att återigen flytta hem till mamma och pappa, och tränga in ett helt hem på två rum och kök till en mörk och kall källare på ca 20 kvm, försöker jag se det som en nystart. En chans att tänka på mig och bara mig. En chans att ta reda på vad det är jag vill ha. En chans att lära mig mer om mig själv. En chans att utvecklas. Men än så länge går det inte så bra...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback