get well soon

Igår natt fick jag en konstig känsla i halsen. Inte så att det gör ont, utan mer känns obehagligt, torrt och som om det sitter fast en bulle vilket har hållt i sig stadigt. Ni vet sådär så att det känns som att man behöver svälja hela tiden vilket helt klart är värst på natten. Jag önskar innerligt att vi hade nån form utav sömntabletter hemma, för att slippa ligga och må dåligt över att inte kunna somna i timme efter timme precis som jag gjorde förra natten. Nu börjar dessutom resten av kroppen bli påverkad av allt sväljande (förmodligen en hel massa skit) så jag känner mig mer och mer sjuk. Det värsta är dock hur mycket det går ut över Balder. Jag hatar att inte kunna gå långa promenader och hitta på massa bus med honom. Istället försöker jag verkligen bli frisk genom att vila och dricka mycket men det verkar inte göra nån skillnad. På söndag har jag och pappa iallafall pratat om att ta en långpromenad och det tänker jag minsann genomföra, oavsett tillstånd, för Balders skull. Aja, nu är det slutbabblat för denna gång. Krya på mig!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback