10 mars 2012

Hej hej hemskt mycket hej.
Är mitt uppe i vår köksrenovering här hemma och kroppen börjar ta stryk. I allt kaos har jag vaknat varje morgon den här veckan och mått dåligt, kroppen känns helt ut-och-in och huvudet är bara en stor klump. Mamma tror att det beror på byggdammet och jag är nog nästan beredd att hålla med. Känns åtminstone lite bättre när jag inte är hemma, men så fort jag kommer tillbaka hit är det som att någon bara slår något i huvudet på mig och jag blir jättetrött. Ska försöka få rent så gott det bara går nu innan det är dags att åka och hämta Balder som är på besök hos en ny dagmatte idag. Lägger upp lite bilder på vad som hänt under veckan iallafall!


Början på veckan:


Igår:


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback