sammanfattning

Jag har lyckats åka på någon sorts allergi verkar det som. Mina ögon är röda, svullna, svider och rinner och jag har dessutom känt mig jättetrött hela dagen. Hoppas det går över fort fort fort så att jag kan njuta ordentligt av värmen som ska komma i veckan, gårdagen var ju verkligen helt underbar!

I fredags tog jag och Balder tåget hem från stugan. Lilla grisen var helt färdig efter en hel dags bus med småkusinerna + sysslingarna i torsdags och jag ville hem och mysa med Kalle. Vi lagade hemmagjord pizza som blev supergod och kollade sen på film innan vi gick och la oss strax efter 10, helt slut. Vaknade upp många många timmar senare till en alldeles underbar dag, redan klockan 9 var det 18 grader ute och frampå eftermiddagen stod termometern på 25 härliga grader i skuggan. Vi spenderade dagen utomhus och turades om att spraya varann med kallvatten med hjälp av en blomspruta och åt melon. På kvällen grillade vi flintasteg och grönsaker innan jag och Kalle började göra oss klara för att gå på Slagsmålsklubben där vi typ kände oss äldst på stället. Haha. Kul var det iallafall och vi åkte sen hem hit igen och sov i varandras armar hela natten, världens bästa!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback