Drömmar om högklackat

Inatt jag drömde något som jag aldrig drömt förut, jag drömde det var fred på jord och alla krig var slut.
Nej men, jag drömde faktiskt ganska konstiga drömmar inatt. Eller inatt och inatt, nu på morgonen efter ett oändligt slit med att försöka somna om när klockan ringde vid 8. Jag lyckades iallafall, och slog upp ögonen igen vid 11:11. Lagom. Hursomhelst, först drömde jag att jag gick sönder på nåt sätt, så jag fick sätta mig i en bil och åka in på något slags lager där det även fanns en verkstad och hämta mig själv efter att ha blivit reparerad. Helt sjukt. Sen drömde jag att jag fick ett par skor, men inte vilka skor som helst, utan ett par bruna stövlar med snörning, med århundradets klack som inte ens satt fast ordentligt. Snygga var dem dock, och det är nästan så jag får ett sug efter ett par skor med hög klack - som jag förvisso inte ens kan gå i. Typiskt.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback