Nattens knäppa drömmar

Imorse vaknade jag strax efter klockan sex efter att ha drömt massa läskiga drömmar om björnar som kom in i huset därhemma. Jag och David var så rädda att vi låste in oss på lilla toan där nere. När vi väl vågade oss ut och tittade ut lite försiktigt så stod det någon utanför, så vi stängde snabbt dörren igen. Vi kom dock fram till att det åtminstone inte var en björn, så vi öppnade igen. Där stod Simon som ett stort frågetecken och undrade vad vi höll på med, haha.

Efter ett tag somnade jag om igen, och drömde att jag och Rim skulle åka till Stockholm och göra något. När vi kom fram hade vi plötsligt hur mycket grejer som helst med oss, som vi utan att tänka efter la ut i färgordning. Vi var dock fortfarande kvar i Södertälje då, så den drömmen förstod jag inte mycket av.

Den tredje drömmen under morgonen (jag gick upp för en halvtimma sen) handlade om att jag fyllde år och var på nån stor fest (som dock inte var för mig utan bara som en kul grej för alla). Mamma gick då upp på scenen och tog mikrofonen och sa att jag fyllde år, så alla skulle sjunga för mig. Resten är ganska oväsentligt.

Kommentarer
Postat av: David

Hihi, du är ju helt från vettet människa! =) simon ser faktiskt lite ut som en björn, kollar man noga så!! :O


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback