Nu är det inte långt kvar

Har kommit på många många fler grejer som jag glömde skriva med när jag skrev upp olika saker som händer under våren. Här kommer en uppdatering!

¤ 8/2 har jag och Kalle varit tillsammans i ett halvår =)
¤ 11/2 spelar
Alter Bridge på Klubben.
¤ 14/2 är det Alla Hjärtans Dag.
¤ I slutet på februari åker jag till Hawaii
¤ Ytterligare en kryssning i mars, denna gång två dygn
¤ Åka till Helsingborg och Malmö i mars (?)
¤ 7/5 StudentskivaHamnmagasinet
¤ Bal
¤ 5/6 Studenten

Kommentarer
Postat av: Fia

aw lilla kusse! har du åkt på urinvägsinfektion? Damn vad jobbigt! :/ Hoppas verkligen du mår bättre av de äckliga pensilinerna :D (fel stavat, i know). Vad händer annars i tälje? Länge sen ...:/ pusspuss :)

Postat av: A.

Riktigt kul det ska bli med kryssning :) Hoppas det går bra på provet nu!

2008-02-05 @ 11:52:31

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback