Continuation

Väl innanför dörren så slog vi oss ner vid ett bord och pratade om allt och inget. Will berättade att han inte står ut med Jhonny och inte förstod hur jag kunnat överleva två år :) Haha.. Men inga som helst problem med det I must say. Jhonny, du får gärna finnas kvar :) Jag ska ju vara tärna sen ;) Så det så! Hur som helst. Patrik var allmänt elak, men det tyckte han inte själv eftersom han bara skämtade. Nåja, jag håller väl med om det. Moa var allmänt söt och ställde upp på att göra de andra killarna avundsjuka ;) Haha! Hendri var lycklig och ville att jag skulle följa med honom och Will med flera till ett annat ställe, men icke sa Nicke. Han nöjde sig dock då med att säga: "you're nice, and I have your number, soooo..." och försvann sen. Kvar var vi, men festen hade börjat dö ut en aning. Kul hade vi ändå :)

Som en slutsats så knycker jag delar av Moas sammanfattning :) (med tillägg)

  • Exiles Damer tog SM-guld!
  • Exiles andralag vann, wohoo!
  • Exiles herrar förlorade för att domaren var sämst.
  • Will borde varna för sig själv också, åtminstone när han är full.
  • Moa och jag är bäst och tillsammans är vi oslagbara :)
  • Jhonny är indirekt min pojkvän (?) genom att Moa är min flickvän
  • Moa och Jules ansåg (hade rätt i) att jag behövde lite hjälp, men gjorde ingenting åt det! ;D haha! Men som tur var som kom Jhonny efter ett tag :) Det var dock ingen fara egentligen, men det var bra ändå :) Förlåt att jag bet dig.
  • Jimmy och Patrik skrattade mycket.
  • Sammi vågade inte dansa själv :)
  • Någon dansade en extremt osexig dans på bordet.
  • Vissa saker ser dumma ut på kort.

  • Kommentarer

    Kommentera inlägget här:

    Namn:
    Kom ihåg mig?

    E-postadress:

    URL:

    Kommentar:

    Trackback