An all-day Rugby-day

07:30 | Klockan ringer.
09:13 | Möter Moa och Jhonny vid stationen, kliver på tåget där vi även möter Hendri.
10:00 | Kommer till Årstafältet, möter Jimmy. Det är kallt, det regnar, det blåser, mitt paraply är sämst. Choklad är dock gott. Jag, Moa och Jimmy slår oss ner inne och börjar "plugga" (läsa VeckoRevyn).
11:00 | Går ut igen och ställer oss och tittar på Exiles uppvärmning. Jag fryser dock halvt ihjäl så vi tar en promenad till McDonald's istället där vi sätter oss och väntar på att överhuvudtaget få plats i kassakön, eftersom Timrås klack kom samtidigt som oss. Wohoo!


12:30 | Kommer tillbaka till matchen som började klockan 12. Det spöregnar. Vi skrattar lite åt ett visst smack-smack och tittar på fina tacklingar. Alla blir leriga, gräs(l)iga och dyngsura.
13:30 | Matchen är slut och Exiles vinner med ungefär 40-0 eller något sånt :) Det sprutas champagne och alla är allmänt glada.


14:30 | Jag och Jimmy bestämmer oss för att åka hem. Moa och Jhonny stannar kvar och kollar på finalen :)
15:30 | Kommer hem, duschar och börjar göra mig klar inför kvällen - Rugbyfest på KTH's kårhus.
20:13 | Möter Linnea vid tåget. Har en trevlig pratstund och får sedan sällskap av Jimmy, Sammi och Patrik som hoppar på vårt tåg i Älvsjö.
21:00 | Kommer till KTH och möter Jhonny och Moa.
21:30 | Vi släpps in - kvällen har börjat! :)


Jhonny, Patrik och Will

Kommentarer
Postat av: Moa

Hehe :) Mjo, snäll är han. Men man ska nog umgås med honom innan han börjar dricka :) Men vi hade kul, right?


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback